sandraalgotsson

bara sandra,

Varberg.

Kategori: Allmänt

Hög tid att sova nu! Tänkte bara slänga in ett litet inlägg först!
Har haft en toppen dag,en snabb morgon promenad innan jag och mina flickor åkte ner till varberg, närmare bestämt Getterön! Låg där och smaskade på massa frukt och hade hur mysigt som helst! Hoppas på många såna dagar i sommar. Solen kom fram till slut och det blev riktigt varmt! Har allt fått lite färg nu, känns fräscht! Så tråkigt att vara så blek..
Men nu så är jag nöjd med min färg!
Blev en lunch på blå dörren också innan vi åkte hemåt igen! Tack för en toppen dag flickor :)
Nu ikväll har jag varit på gymmet en vända, cx worx och sh´bam ännu en gång! Tredje gången nu och jag börjar få in rörelserna! Riktigt roligt! Det är träningslycka! När jag kom hem gick jag och mamma en promenad bort till farmor. Jättemysigt att få träffa henne en stund! :) 

Nu har jag ätit, en sen kvällsmat blev det! Hög tid att säga godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: