sandraalgotsson

bara sandra,

vardagen när den är som bäst.

Kategori: Allmänt

Sitter för tillfället i min säng, tänkte läsa lite sen ska jag sova! Känner mig väldigt trött, kan det kanske bero på att jag inte kunde somna om imorse? Tror nog detta... Får man sota för senare. Men min kvargkaka blev mycket uppskattad av både syster och pojkvän! Kul :) Kommer nog göra denna till helgen igen, så att mor och far också får smaka! 

Daniel och jag hade en lugn mysig dag, kollade film. Ja var ju ett riktigt titta film väder idag. Daniel åkte hem till sitt idag.. usch alltid lika jobbigt när jag måste vara utan honom. Men får försöka blicka framåt! Nu har vi iallafall börjat kolla på lägenheter och gjort några intresseanmälningar. Hoppas hoppas! 
När jag hade kört Daniel till bussen åkte jag direkt till gymmet, körde rygg, bröst och mage inne på gymmet! Var ganska lite folk så passet gick fort då alla maskiner var lediga! Så hade cirkus en timma över innan spinningen, så jag satte mig och pratade med min kusin. Drack lite kaffe och åt clementin. Ja hade det allmänt härligt! 
Halv sju började en timmes spinning! wooho! Nja kanske inte, idag kände jag av all tidigare träning. Bena var möra men jag tyckte ändå jag kämpade på väl! Heja mig! Åkte och handlade lite bär och melon och åkte hem och åt hallon och blåbär med naturellyougurt och kanel! Älskar verkligen kanel! En hembakt macka med lite parmaskinka! Färsk ananas och melon! Hur gott! Så gott! 

Nej nu säger jag godnatt! 

Puss på er!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Vackra Sandra!!!

    2012-05-11 | 06:56:08
  • Daniel säger:

    Älskar dig <3

    2012-05-12 | 13:39:46

Kommentera inlägget här: