sandraalgotsson

bara sandra,

detox!

Kategori:

Godkväll, här sitter jag med rosenröda kinder! Jag och mamma har precis varit ute och gått en härlig promenad! En timme blev det. Har varit här sen igår, tanken var att jag skulle åka hem idag, men bestämde mig för att stanna tills imorgonbittig och åka dirket till skolan härifrån istället. Mysigt!
 
Dagen har varit jätteskön, inga måsten eller något. Har varit på Cx worx med mamma i förmiddags och sedan bara vart hemma med min underbara och underliga familj! Värdefullt.
 
Nu ska vi ta lite te och mysa framför tv:n en stund är tanken.
 
Har bestämt mig för att från och med imorgon detoxa. I minst 2 dagar, bara för att testa det och jag tror också att det kan vara bra för kroppen. Någon som har testa och kan berätta lite mer för mig?!:D tacksam i såna fall.
 
Pusssssss<3
detox

Kommentarer


Kommentera inlägget här: