sandraalgotsson

bara sandra,

Fredags känslan infinner sig.

Kategori:

Åh vad det är härligt att det är fredag! Så himla underbart! Är ledig på måndag också så har en långhelg framför mig och slipper söndagsångesten! Woho!
 
Min dag startade redan tidigt imorse, gick upp vid kvart över sex och tog på mig träningskläder, kastade i mig lite mat och stack sedan till gymmet, där jag körde spinning i 60 minuter! Snacka om uppvaknade! Men väldigt skönt! Har ju tänkt att träna före skolan många dagarna nu men inte orkar upp, var nära att det blev så idag igen! Men jag tog mig upp och är så glad för det nu! Skönt! Får se om jag tar mig till gymmet ytterligare en gång lite senare idag, isåfall blir det ben inne på gymmet! Woho. kanske nått roligt pass också om energin är där!
Så glad är jag att jag känner att träning äntligen funkar igen, något i livet är på sin plats iallafall!
 
Har varit en snabbis i skolan idag, 10:00-12:00, gick sedan till Lidl, köpte med dig deras kvarg! Superbra! Kan jag verkligen tipas om. 500 gram för dryga 15 spänn. Mycket billigare än Arlas som också är supergod! Men som student får man försöka spara det lilla man kan! Men som sagt rekommenderas starkt!
Gick sedan till systemet och köpte lite vin. Ska till Theresé imorgon och antar att det blir en skål eller två!

Väntar på att Daniels ska komma hem så att vi kan åka och storhandla, tomt i kylskåpet mer eller mindre! Ikväll blir det god mat och någon mysig film tror jag allt!
 
Puss på er!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: