sandraalgotsson

bara sandra,

lovely days!

Kategori:

Godkväll mina fina vänner!
och förlåt för dålig uppdatering! Har varit en helg med massa skoj så har inte suttit mycket framför datorn!
 
Jag och Daniel var ute och åt i fredags, så himla mysigt. Vi var på elcorazon, mycket mumsigt, satt och bara prata och skrattade. Vårtid, otroligt viktig! Kan ibland bli att vi inte ses så mycket på vardagarna då skolan tar upp mycket av tiden, speciellt för Daniel. Så att få några timmar som vi bara ägnar åt varandra är superviktigt!
Åkte sedan hem med lite smågodis i en påse och kollade lite film och hade det supermysigt!
 
Fick också reda på min fysologi tenta som jag varit så orolig för! Men jag klarade den! Vilken lättnad, så jobbigt det hade vart att ha en omtenta på den.
På lördagen gick jag upp vid nio, åt frukost och stack till gymmet och körde ett stenhårt benpass! Gick så himla bra! Härligt, känner att min energi och motivation är seriöst påväg tillbaka! Äntligen!
 
Efter en stund hemma i lägenheten tog jag bussen hem till Skene och mor och far. Jättehärligt att komma hem! Men då slog tröttheten till. Blir alltid så när jag kommer hem, så efter lite god lunch gick jag och la mig en stund med Bamse! Dagen fortsatte i det spåret jag och mamma åkte och hyrde film och köpte godis! Himla härlig lördag med mina favoriter. Söndagen startade lugnt och skönt med en stor frukost med mamma och pappa, vid elva möte jag upp Lovisa för en promenad i Skene!  Himla mysigt, var så längesen vi sågs så hade en hel del att prata om, gick hem hem till henne en stund, drack lite kaffe. Slutade med att vi satte oss och kollade på gamla filmer från när vi var små och firade midsommar ihop! Sicka minnen och så fantastiskt fint att få återuppleva det igen!
 
Sen var det dags att åka hem till min älskling igen, på kvällen blev det ett fantastiskt yoga pass! Så ljuvligt och jag riktigt känner hur jag utvecklas på den fronten också!
 
Idag blev det en lång dag i skolan 10-15, men gick ganska smärtfritt ändå. Nu har jag vart på gymmet ännu en gång, blev axlar och sedan en springtur på fem kilometer! Perfekt och lagom! Så härligt!
 
Hur går det för er?! Sommaren är snart här!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: