sandraalgotsson

bara sandra,

så kan det gå....

Kategori:

nej detox funkade inte för mig nu, var inte det minsta förbred på att göra det. Så ska läsa på och fixa och dona inför detta och köra snart igen! Det gjorde nästa hela gårdagen igår men kände att jag inte riktigt visst vad jag fick och inte äta, hur mycket, när var och hur. Så återkommer om detta. och som jag skrev i förra inlägget vet ni nått, har tips eller har provat det själv? Snälla dela med er till mig mina vänner!
 
Annars har jag tagit ledigt från skolan idag, stuntade i föreläsningen som var idag, förhoppningsvis kommer inget av det på tentan. Stannade hemma och pluggade till tentan istället. Har tagit en powerwalk på en timme. Pluggat lite mer, duchat, lagat ceasarsallad, varit på gymmet och kört biceps, triceps och axlar avslutade med 3 km på löpbandet. Är nu hemma och har spenderat lite tid med älsklingen framför tv:n en härlig avslutning på en ledig dag. Ska kolla klart en film vi började på igår. Mysigt! 
 
Vad har ni hittat på mina vänner?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: