sandraalgotsson

bara sandra,

Keep Calm!

Kategori:


 
Yes baby! Så är det just nu! Morgonpromenad på en timme, biceps, triceps och mage plus 20 minuter backträning på bandet! Lovely!  Bena är så sjukt möra bara efter benpasset och alla squatsen jag gör! Men det är värt det! Kommer få ett grymt as! Så känns bra!
Imorgon hoppas jag på att Daniel hänger med på morgonpromenaden också! Hade vart supermysigt! Han är ju på diet också så då behövs det lite extra cardio!
 
Annars idag har jag träffat Theresé på en superhärlig lunch i solen! Ljuvligt! Våren är påväg! uteserveringarna är öppna och det är underbart!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hur länge ska du gå på diet? :)

    Svar: jag har inget direkt datum, ska tajta till kroppen lite och få synligare muskler. Öka i muskelmassa. =) Försöka ändra min vanor till det bättre!
    sandra

    2013-04-09 | 06:47:15
    Bloggadress: http://markbladet.se/bloggar/traningsbloggen

Kommentera inlägget här: