sandraalgotsson

bara sandra,

nu händer det grejer!

Kategori:

Dagen är här! :D Ikväll åker jag, Maria och Theresé till Öland för en lång weekend! :D Underbart! ska bli så härligt att få kvalitetstid tillsammans med två av mina favorit tjejer! Kommer inte hem förens på söndag igen! Ska bli supermysigt.
 
Långa promendar längst havet, shopping, fika, vin och bara en massa snack! underbart precis vad jag behöver! En helg att landa i allt och fylla på energin!
 
Händer ganska mycket nu i mitt liv. Är hemma i Skene sen i tisdags för att hälsa på familjen en sväng här. Min mormor opererades igår. En stor operation, mycket känslor och oro har jag och min familj känt över detta. Som tur är min mormor stålmormor och klarade operationen och läkarna är nöjda! Hoppas hon snart är på bättringsvägen och kan åka hem igen! starkare och friskare än någonsin.
 
Jag börjar jobba på riktigt nästa helg men har ett pass redan på tisdag! Är förväntansfull och nervös på samma gång! Är väl så det ska vara! Hoppas ni kommer och besöker mig på gasten i sommar!
 
Och så händer ännu en grej snart som jag kommer hålla hemlig ett tag till! Kommer berätta i dagarna så kolla in ibland så kommer jag snart avslöja vad det är!  =)
 
Vad händer för spännande i ert liv just nu mina fina vänner?!:D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: