sandraalgotsson

bara sandra,

träningsvärken är här!

Kategori:

Godmorgon!
 
Frukosten är i magen, idag blev det en bananpannkaka med kesella, turkis yougurt, hallon, kokoschips och kanel! Så himla gott så det är nästan inte sant!

Sitter och har träningsvärk i hela kroppen, gårdagens pass tog ut sin rätt! Körde ju rätt hårt med mig själv! Men kände att jag behövde ett rejält uppvaknade och det fick jag verkligen! Underbart. Men mådde rätt så illa resternade av kvällen. Helt utpumpad helt enkelt!  Åkte ändå till stan en sväng för att möta upp Theresé med några vänner till henne för ett glas vin. Tog ett mousserande glass vitt. Himla gott efter träningen. Stannde en kortis bara men mysigt var det!  väl hemma blev det lite egengjord nyttig glass i soffan och nått litet choklad ägg från påskägget. Kollade lite tv innan jag somande gott!
 
Nu väntar jag på att Daniel ska komma hem. Får se vad denna dagen har att bjuda på! Träning blir det iallafall!
 
ha en fin härlig helg! puss på er!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Låter som en härlig dag i göteborg gumman :)så mumsigt med egengjord glass kanskae man får till fikat nästa gång :)
    hoppas ni får en riktig mysig Lördagskväll
    Puss o kram mamma

    2013-04-06 | 16:41:48

Kommentera inlägget här: