sandraalgotsson

bara sandra,

så mycket kärlek!

Kategori:

Åh gud vilken underbar helg jag haft. Det menar jag verkligen! En helg som gett mig så mycket. Energin är på topp just nu. precis vad jag behövde!
 
I fredags hade jag och Daniel en supermysig kväll! Vi gjorde en fläskfilegryta med pasta och drack vin till detta. Spelade spel hela kvällen och myste med varandra. En perfekt fredag!
 
Sovmorgon på lördagen, tog en promenad och handlade lite färsk frukt. Gick sedan hemåt. Fick ett sms av Theresé som skrev att hon var tvungen att ställa in kvällens planer. Verkligen jättetråkigt! Får göra det en annan helg snarast! Men jag, Carolina och Maria bestämde oss ändå att ses och istället vara hemma hos mig här i Göteborg. Fick städat hela lägenheten, dammsög, skura golvet, damma och bädda rent i sängen. Så skönt! Vid sex kom mina fina tjejer. Åkte ner och handlade till tacos och en massa godis! Mums! Åkte hem och fixade till maten tacos, så gott blev det. satt och pratade om allt och inget och bara njöt av hur fantastiskt vi har det tillsammans!
Kollade på mellofestivalen ihop och åt en massa godis, alldels för mycket för min del! haha så kan det bli! Men en sån fin kväll. Vid ett åkte de hemåt igen! tack för en underbar kväll. Blir snart igen!
 
Och dagen har inte varit sämre, sovmorgon till halv elva, vaknade av att Daniel kom in med frukost på sängen till mig. Supermysigt! Han är bäst. Vid ett kom mina älskade föräldrar hit! åh vad glad jag var att se dem! Mamma hade med sig mat som hon skulle laga till här, och medans hon gjorde det åkte jag och Daniel och storhandlade. Så skönt att kunna låna bilen för att göra det. Nu är kyl och frys fulla igen och det är så skönt att allt man vill ha finns hemma!  När vi kom hem från affären var maten klar, potatisgratäng med fläskfilegryta med svamp och bacon och en stor sallad! Så himla gott! Kollade lite skidor till kaffet med grädde, persikahalvor och jordgubbar. Jag, mamma och pappa kollade på massa kort och skrattade och mindes! Så mycket kärlek i denna lägenhet har det varit i helgen. Underbart. Har så fin familj och så fina vänner!
 
I veckan kommer nog syrran hit också! Kan det bli bättre?! =)
 
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Min fina Sandra ❤underbart o få pyssla er o få vara tillsammans ❤❤❤❤
    Är så glad att du haft en toppen helg ❤😊💋hoppas vi träffas snart igen pussar p kramar
    Mamma ❤

    2013-02-26 | 22:12:01

Kommentera inlägget här: