sandraalgotsson

bara sandra,

I will be back!

Kategori:

Godkväll mina fina vänner! Hoppas allt är bra med er!
 
Med mig är det bara fint förutom den grymma träningsvärken som bor i min kropp just nu! Har tränat ganska mycket redan denna veckan, men känns så skönt! Skönt att känna att det är roligt och att det ger resultat. Har som jag redan skrivit innan varit i en svaka ett tag men jag tar mig upp steg för steg! Livet går vidare! Men känner att min kropp svarar bra på träningen nu igen och att jag mår så himla  bra av det! Så ett stort steg i rätt riktning iallafall!  Idag blev det först en morgonpromenad på en trekvart, sen tvättade jag fyra tvättar! Alltid lika skönt när tvätten är gjord!  Sen har jag lagat super god mat idag! Lax med grönsaker och mozzarella, rödbetor i ugn med mozarella, flingsalt, olivolja och solrosfrön. och tillsist broccolimos! Åh jag överträffade mig själv idag i köket! Gott är ordet helt enkelt!
 
Sen så har jag också börjat plugga lite. Känns lite motigt men är glad för det jag orkade ta mig för att göra idag iallafall!
 
Sen var det dags att gå till gymmet tillsammans med min pojkvän, det lilla jag får se av honom nu när han tentarpluggar! Idag blev det axlar, lite rygg och ett supersten hårt spinningpass! Kändes gött i bena efter gårdagens benpass! Är glad om jag kommer ur sängen utan hjälp imorgon kan jag säga!
Bild från förra årets maraton spinning som mor och jag genomförde galant! tråkigt att jag missade årets!!

Kommentarer

  • Sussie säger:

    Tjosan!
    Sandra, du som är så mkt på gymmet. Kan du inte göra ett typ träningsschema för maskiner eller fria vikter och lägga upp ?! tycker jag hade varit kul, Jag har helt fastnat och gör bara samma. =) /S

    2013-03-16 | 16:32:33

Kommentera inlägget här: