sandraalgotsson

bara sandra,

underbara dagar!!!

Kategori:

 
Hej mina fina vänner!
 
Härligt vår väder vi har idag! Lovely! känns äntligen som att våren är här nu! Sitter och väntar på att maten ska bli färdig nu, kyckling i ugn blir det idag! Ska bli riktigt smarrigt! Sallad blir det till detta! Är jättehungrig nu! Har varit p gymmet och kört biceps, triceps och axlar. Avslutade detta med 5 km jogging! Underbart! Fast det var kämpigt men jag klarade! Nu är jag på G! Jag, Maria och Tess kämpar ihop nu och då blir det lite lättare att hålla motivationen uppe! Nu kör vi tjejer!
 
Vi tre hade ju en weekend i Öland! Torsdag kväll till söndag var vi där! Helt fantastiskt hade vi det. Har inte skratta så mycket på länge! Fina dagar med fina tjejer! Sightsing i Öland med maria som guide. Shopping i Kalmar och massa mys! Första grillningen för i år gjorde vi också. Sena kväller/nätter med vin och tjejsnack! Precis en sån helg jag behövde! Fylld med massa energi! Tack tjejer ni är toppen!
 
nu är jag hemma i Göteborg med min älskling, äntligen har saknat honom! Händer ju en hel del för oss i veckan! På fredag kommer ni får reda på vad det är!
 
Annars idag ska jag faktiskt göra mitt första pass på gasten! Mycket spännande ska det bli! Hoppas det kommer gå bra! är endast vi nya som jobbar idag! Så tror vi är alla lite nervösa! Woho! På lördag gör jag mitt första "riktiga" pass! Välkomna! :)
 
 

Kommentarer

  • Tess säger:

    Det kämpandet gick ju bra höhö....not

    2013-05-04 | 23:07:55

Kommentera inlägget här: