sandraalgotsson

bara sandra,

dan före tentan, en riktigt bra dag!

Kategori:

Nu är det snart dags att sova för min del.. Imorgon väntas tenta! Får verkligen hoppas att det går vägen nu! Håll tummarna för mig mina fina läsare.
 
Min dag har varit väldigt bra trots att det är sista dagen innan tenta, började med att Emma kom hit vid halv tio. Jag hade dukat upp ett mycket gott och uppskattat frukost bord. Satt där runt två timmar och mumsa och pratade om allt förutom plugget ungefär, så som det brukar bli. Men sen tog vi tag i det, vi satte oss ner en stund och gick genom det vi tyckte var svåraste, blev dock att vi kom av oss ett antal gånger på vägen. Men lite pluggande fick vi allt gjort. Tack för en supermysig förmiddag Emma!
 
Efter hon hade åkt åt jag lite lunch och tog en lite paus från pluggandet. Men sedan var det bara att köra igen. Har pluggar relativit mycket idag iallafall och förhoppningsvis visar det sig imorgon på tentan. Gick ner till gymmet vid halv fem och körde ben. Kände mig dock trött i bena trots att jag inte kört ben sen i torsdag. Tror nog att min kropp inte riktigt har vant sig vid all styrketräning jag faktiskt gör. Och jag har utvecklas väldigt mycket styrkemässigt så det är klart att kroppen blir trött ibland! Men svettades rejält och genomförde ett helt okej benpass iallafall. Tänkte ta lite bilderna snart på mina resultat för lite har det allt blivit!
 
Hur går det för? =)
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Läste detta inlägget några dagar sent men blir glad när jag får vara med i din blogg, detta var en riktigt bra dag! (trots plugg)

    2013-02-28 | 14:17:02

Kommentera inlägget här: