sandraalgotsson

bara sandra,

ledig dag

Kategori:

Åh vad skönt jag har det just nu. Sitter i min och Daniels fina lägenhet, har tänt en massa ljus och tittar på serier på tv. Bara tar det lugnt inga krav och inga måsten. Dagen har varit så skön. Gick upp vid åtta och tog mig en timmes promenad! Underbart att starta dagen så! Önskar jag kunde göra det varje dag men det funkar inte riktigt med plugget och så. Men har några dagar nu som endast är hemmaplugg så då passar jag på att starta dagen så!
Efter promenaden blev en god smoothie och ett kokt ägg.  Sen var det dags att gå till gymmet. Började med att köra bröst, följt av cx worx, nytt pass som var riktigt bra och efter det körde jag ben!
Ser framemot en riktigt skön träningsvärk imorgon! Lovely!
 
Nu i eftermiddag har jag faktiskt bakat bullar! Mmm luktar väldigt gott i lägenheten just nu! Och har en väldigt lycklig pojkvän. Finns nog ingen som jag känner som gillar bullar lika mycket som Daniel! tur för honom så gillar jag att baka dem mer än att äta dem! Fast självklart måste jag äta en när de precis är uttagna ur ugnen!
 
Ikväll ska jag se på den nya serien the following!, vad tycker ni om den? Tycker den är grymt bra än så länge!
 
Puss så länge!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: