sandraalgotsson

bara sandra,

let's get that as you always had dreams about

Kategori:

Godkväll mina fina  vänner.
Nu skriver jag igen, blir tyvärr inte så ofta som jag vill. Men nu både vill jag och kan jag skriva!
 
Började ju med lite diet denna veckan, trötthet är mitt andra namn just nu. Äter inte lika mycket som jag brukar och har drat ner på kolhydraterna och då kommer tröttheten som ett brev på posten tyvärr. Träningen denna veckan har inte blivit lika mycket som jag velat. Men har iallafall hunnit med tre morgonpromenader, ett cx worx pass, styrka hemma, biceps & tricpes på gymmet med mamma och idag körde jag ben, bröst, mage och spinning i 60 minuter. Sen har jag ju kört mina underbara squats som jag började med för en veckasen. Jätterolig utmaning! Idag var det 100 stycken på schemat och efter gårdagens vila så kändes benen fräscha! Så körde 100 stycken med mycket vikt idag. Var så jag började benpasset som följdes av utfall, framsida, baksida i maskin, innelåren i maskin, vader, benpress m.m. Mina ben lär vara ganska möra imorgon och då ska jag ju ändå köra 105 squats! Killer as let´s go!
 
Daniel är i Uddevalla idag så jag har passat på att städa hela lägenheten idag, dammat, dammsugit, skurat golv, putsat fönster och städat på toan! Underbar känsla när det är gjort! Kan man sätta sig i soffan med gott samvete ikväll!
 
Någon mer än jag som förbredder sig lite extra för beachen just nu?! Berätta för mig! Ge mig tips och inspiration!
 

Kommentarer

  • Paulin säger:

    Åh gud va kul! Squat-challange! Jag är också sugen på att köra den! Hur mycket vikt kör du med? Jag kommer antagligen inte kunna ha så tungt men alltid kul att ha något att sträva mot :)

    Ge gärna tips på lite bra mag-övningar, har så dålig fantasi just nu och är trött på de övningar jag brukar köra. Sen kan jag inte köra planka heller, då jag skadade axeln för några veckor sedan. Så dela gärna med dig av dina favoriter :D

    2013-04-05 | 21:46:26
  • Anonym säger:

    Ja det är jättekul! En rejäl utmaning kan jag säga! Men en beach rumpa får man ju inte gratis! hmm, det är olika brukar börja tungt och köra så många jag orkar. Sen droppar jag vikter mer och mer. Ibland kör jag helt utan vikter också. Beroende på hur bena känns! :D Kör så tungt du orkar. Men tekniken är viktigast!

    Hmm, jag kör mycket i maskiner när jag kör mage. Tycker det funkar bra för mig. Kör också på en bänk som är lutad med vikt. Typ som en sit-up. går också ibland på CX worx där magen får en genomkörare! Och de övningarna kan man göra ute i gymmet också. med coreboll är alltid bra! :D Kör hårt bruden!

    2013-04-06 | 09:36:04

Kommentera inlägget här: