sandraalgotsson

bara sandra,

Spännande sommar!

Kategori:

Godmorgon vänner! hur mår ni? Bra hoppas jag!
 
Just nu sitter jag i soffan, väntar på att kläderna jag tvättat ska bli torra! Så skönt att ha det tvätta! Passade på att bädda ur sängen och ska snart bädda rent den! Alltid lika underbart med nybäddat!
Igår var jag på gastenutbildning! Fick reda på min karaktär och hur jag ska sminka mig och vad jag ska ha på mig! Spännande! Fick gå runt i gasten och se hur det verkligen ser ut! Åh ska bli så spännande! På lördag är det utbildning igen. Då ska jag nog få öva på hur vi ska skrämma gästerna och så! SKa bli så häftigt! Välkomna säger jag bara!
 
Väntar också på att Daniel ska komma hem, vi ska hitta på något mysigt idag! Vi båda har haft mycket denna veckan och har gått om varandra. Daniel började ju skolan i måndags igen! Så gäller att hitta stunderna då vi båda är lite lediga! Det tråkiga är bara att vi hade tänkt att åka till slottskogen med en piknikkorg och mysa! Men vädret är inte på vår sida idag tyvärr.. Vart fint väder hela veckan men just idag när vi hade planerat något så blir det mulet och tråkigt. Men that´s life!
 
Vad gör ni idag?

Kommentarer

  • maar säger:

    Hej lille Sees!
    Längtar till Gasten!! Du får öva på oss nästa helg haha! Kram :)

    2013-04-11 | 16:06:44
  • caar säger:

    My gooooooood!! Vilken är din karaktär?! Så roligt det ska bli o se dig! Rädd caar bara

    Svar: Är kallskänkerskan ;) haha Typ kockkläder har jag på mig!! haha ska bli så kul att skrämma er mina vänner ;)
    sandra

    2013-04-12 | 11:53:51

Kommentera inlägget här: