sandraalgotsson

bara sandra,

Alla hjärtans dag!

Kategori:

Hmm.. tycker ni allt är lite dåliga på att kommentera mina vänner! Släng in en fråga eller kommentar vet ja! Blir roligare för mig och roligare för er!
 
Får väl börja med att säga glad alla hjärtans dag på er! Hoppas er dag har varit full med kärlek! Det har min varit.
 
Gick upp tidigt och stack till gymmet och körde ett benpass, gick bra fast kändes att det var tidigt på morgonen. Men skönt att ha det gjort och ha resten av dagen ledig från träningen. Åkte efter det till skolan en sväng, en kortis med gruppen, övade lite inför den muntliga redovisningen som är på måndag.
 
Möte sedan upp Theresé för en efterlängtad fikastund i Haga. Åh vad mys! Var så längesen vi träffades nu, blir så ibland men är tur att allt känns precis som vanligt när man ses! love to you my frriend.
 
Vid halv tre var det dags att möta upp min valetine för en minst lika mysig fika stund tillsammans med honom. Åh vad jag älskar min prins. Kollade lite i små mysiga butiker i haga innan vi handlade lite på hemköp. Nu ska vi strax äta, gör kyckling wraps och pannacotta ( överaskning till honom) han älskar det!
 
Nu ringde klockan, maten är klar!
 
Puss och kärlek till er!

Kommentarer

  • Tess säger:

    Right back to you !!!

    2013-02-16 | 23:19:15
  • sandra säger:

    lovelovelove!

    2013-02-17 | 21:10:42

Kommentera inlägget här: