sandraalgotsson

bara sandra,

Spännande helg!

Kategori:

God eftermiddag på er!
 
Precis hemkommen från skolan, vart där sen halv tio! En lång dag men har fått mycket gjort. Ska leda ett seminarium imorgon tillsammans med tre andra i klassen. Kommer nog gå bra! Kommer handla om  vad hälsa är och hur olika det kan vara för olika människor! Ska bli roligt!
 
Min helg har annars varit bra. Mycket händelserik! I fredags var min syster här, började med en fika i haga tillsammans med Daniel! Supermysigt. Sen åkte vi hem och gjorde tacos fast med kyckling! Riktigt gott blev det. Blev en mysig kväll tillsammans! på lördagen var det tidig uppstigning för mig..
Har inte sagt det här till er men var faktiskt på en audtion för att jobba på Gasten på Liseberg i sommar! Var där från 10 till 16. En väldigt lång dag! Men var riktigt roligt! Spännande! Får hoppas jag gjorde bra ifrån mig. Vi är ganska många som tävlar om några få platser! Får hoppas att turen är på min sida. Håll tummarna för mig, får reda på i veckan om jag får det eller inte. I vilket fall så har det varit en grym upplevelse! Fick testa på hur det är att vara en gast iallafall! Jättekul!
 
När jag hade kommit hem från heldagen på Liseberg begav jag och Daniel oss till Uddevalla och hans familj. Där väntade trerätters och en mysig kväll tillsammans med dem. Kul att träffa dem igen, var väldigt längesen vi båda var där. På söndagen åkte vi hem, gick och tränade, ben var det för min del. Sjukt jobbigt men gick ändå helt okej! Avslutade med mage.
 
På kvällen åkte vi till trägårn för att kolla på RAW! Jättekul! fick biljetterna av min älskade moster Jeanette, hon hade tagit fel på dagen och trodde det var i lördags, så vi fick biljetterna och en toppenkväll tillsammans! Riktigt roligt! tack! =) Ett riktigt bra avslut på en härlig helg!
 
Vad har ni haft för er mina vänner?! =)

Kommentarer

  • Moster säger:

    Bra och ha en virrig moster ❤❤❤

    2013-03-04 | 23:31:54

Kommentera inlägget här: