sandraalgotsson

bara sandra,

Äntligen är hon hemma!

Kategori:

Åh är så glad nu, har precis avslutat ett efterlängtat samtal med världens bästa Maria som är hemma från sina fantastiskta resor! Inte det minsta avundsjuk här inte..
Och på lördag ska jag få träffa henne tillsammans med Theresé en toppen helg har jag framför mig. Så mysigt.
 
Annars har denna söndagen precis som gårdagen bestått av plugg, tycker mig ändå känna att jag kommer någonstans med plugget men jag vet inte. Får hoppas på det bästa. Måndag och tisdag har jag på mig att plugga in allt jag behöver inför tentan. Imorgon ska jag ha en muntlig redovisning med gruppen också. Tror det kommer gå toppen fint!
 
Har såklart vart på gymmet idag också. Triceps, Biceps och Axlarna fick sig en genomkörare idag! Känner att armanarna känns väldigt tunga just nu! Blev en kvart intervall träning också innan jag och Daniel gick till solariumet en sväng. Underbart! Skönt att få lite färg på denna bleka kroppen. Nej nu ska jag mysa framför mitt favoritprogram, morden i midsummer, kalla mig gärna lillgammal ;)

Kommentarer

  • Maria säger:

    Men gullunge då! Så glad att vara hemma igen också, borta bra men hemma bäst är det va? ;) Ser fram emot lördag bästa! <3

    Svar: åh jag med mitt hjärta! <3
    sandra

    2013-02-18 | 16:49:38

Kommentera inlägget här: