sandraalgotsson

bara sandra,

lugn lördag.

Kategori:

godkväll, ligger nerbäddad i sängen och myser. Har haft en väldigt lugn och skön lördag idag är hemma. Jo en sväng till gymmet har hunnits med i och för sig. Bröst, rygg och lite mage fick bli dagens träning. Känner redan nu att ryggen fick en rejäl omgång! Skönt! 
Har försökt att plugga lite idag också, hmm.. ja jag vet inte om det går så bra precis, men försöker. Imorgon blir det plugg hela dagen, ett besök på gymmet ska försökas hinnas med också. Tror allt jag ska ge mig ut på en morgonpromenad imorgon, det piggar alltid upp! Fylla på energidepåerna!
 
Ne nu ska jag sätta på en film eller läsa lite i en utav böckerna jag inhandlade igår på stan. Sista delen av MR Grey är inhandlad, en deckare fick också hänga med hem. Tänkte dock spara lite på MR Grey så får i såfall bli deckaren!
 
Godnatt alla fina.
 
Resultaten av allt slit på gymmet börjar synas mer och mer!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: