sandraalgotsson

bara sandra,

Life goes on.

Kategori:

 
Godförmiddag mina fina vänner. Hoppas ni har det bra i vårsolen. själv har man varit ute och njutit i solen på en härlig promenad på en timme. frukosten är i magen och känner mig alltmänt nöjd idag.
 
Är förtillfället hemma i Skene hos mamma, pappa, syrran och Bamse, har varit här sen i fredags. Jag har en tråkig nyhet att berätta för er, jag bestämde mig för att hoppa av skolan. Känns både tråkigt och skönt på samma gång. Har inte riktigt känns bra nu under hela vårterminen, så kände att nu var det dags. nu väntar det nya utmaningar för mig istället. Börjar med att spendera sommaren på gasten hotellet på Liseberg. ska bli riktigt roligt. Börjar om cirka en månad, lite övningstillfällen först! Ska bli riktigt roligt och ser framemot detta.
 
vad som händer till hösten/vintern får jag helt enkelt se. ska hitta tillbaka till mig själv först och främst. och det börjar jag med genom att få iordning på min livsstil som är träningen och kosten. När det har vart jobbigt nu ett tag i vår har inte motivationen eller orken funnits där riktigt men nu har jag ledigt ett tag så ska bli skönt att få spendera tid med mig själv. Hitta tillbaka till min balanas i livet och njut mer.
 
 
Vad händer i era liv mina vänner? Någon stor nyhet som ni vill dela med mig!?:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: