sandraalgotsson

bara sandra,

Allt istället för att plugga!

Kategori:

 
 
Ja var gör man inte för att slippa plugga?! Haha har gjort det fint här hemma och bakat ett mycket smaskigt bröd, morotsbröd med pumpakärnor i! Riktigt gott blev det. Har också tvätta tre maskiner och lagat kyckling i ugnen! haha fast har faktiskt pluggat också så illa är det inte! Skönt när jag känner mig såhär effektiv!
 
Gick ju upp klockan sex idag, började skolan åtta. Otroligt tidigt tycker jag. Men den muntliga presentationen gick super bra! Handlade lite smått innan jag begav mig hemåt. Var hemma vid halv elva igen. Så har hunnit med mycket idag och klockan är inte ens tre än!  Nu ska jag snart äta lite lunch, smakade ju på bördet innan så hungern har inte infunnit sig förens nu!
 
Sen blir det att plugga lite igen, överväger också att ha vilodag idag. Var ett tagsen men jag vet inte ännu.
Puss på er!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: