sandraalgotsson

bara sandra,

Framtids funderingar och träning

Kategori:

Jag måste ju få berätta för er att jag faktiskt fick jobbet! Japp i sommar är det jag som är gast. Kom och ni vågar!
Ser verkligen framemot detta. Kommer bli en spännande sommar och en fantastiskt rolig en! Kul med en utmaning! Inget som jag någonsin trodde jag skulle få chansen att göra men något som jag är fantastiskt glad över att få testa på! Ser verkligen framemot detta!
 
Annars har denna vecka rullat på, lite väl snabbt kan jag tycka att dagarna går ibland. Men det är väl så det är i vissa perioder av ens liv. Ligger och just nu och funderar lite över framtiden. Vet dock inte om jag blir så mycket klockare över det, men alltid lite spännande att ligga och fundera. Många tankar som flyger runt och många idéer och funderingar. En helt vanlig onsdagkväll med andra ord!
 
Träning flyter på bra just nu faktiskt. Tycker jag börjar få in en bättre rutin i styrketräningspassen. Jag vet vilka övningar jag ska göra och hur man gör dem. Hur mycket vikt jag ska ha och jag kan se om jag utvecklas! Riktigt kul. Märkte nu att mina ben har blivit fastare! YES! Är ett område som jag fokuserar på lite extra eftersom jag av naturen har ganska stora ben! Alltid kul när det går åt rätt håll.

Idag körde jag rygg på gymmet följt av en timme spinning. Ett riktigt tufft pass var det också. En grym instruktör med en massa intervall träning! underbart att få köra skiten ur sig själv mitt i veckan!
 
Dags att sova nu tror jag allt. Godnatt vänner!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: