sandraalgotsson

bara sandra,

torsdag

Kategori:

Godmorgon! Sitter här i soffan och funderar starkt på att ta en promenad, men får inte riktigt upp min rumpa från soffan! haha trött! Men vet hur skönt det är efteråt! Så får nog bli till att ge sig ut en liten stund iallafall!
 
Idag är det torsdag, gud vad veckan går fort, känns som måndag och fredag är de två enda veckor dagarna nu förtiden! Men jag gillart. =) Idag är jag äntligen lite "ledig" från skolan. Så himla skönt. Känner mig så omotiverad till denna kurs och mer och mer för hela utbildningen. Hoppas att det vänder annars väntar nya utmaningar i sommar och höst. Vi får helt enkelt se!
 
Sitter med en djävulsk träningsvärk i mer eller mindre hela kroppen också! Ben, mage i måndags sprang 5 km och körde yoga i tisdag och igår körde jag biceps, triceps och axlar följt av ett Cxworx pass. Så magen är helt galet trött.. men bara att köra på idag blir det rygg och bröst iallafall, sen får vi se!
 

nej dags att ge sig ut en snabbis, sen blir det frukost! =)

Vid lunch idag ska jag träffa Theresé! Mysdag!
 
 
 

Kommentarer

  • maria säger:

    Härligt vännen! Det vänder snart ska du se :) Hälsa Therese, så mysigt hade gärna varit med också! Kram !

    2013-02-28 | 08:32:54
  • sandra säger:

    åh vännen! hade vart supermysigt om du hade kunnat vart med! Det får vi styra upp snarast min vän! Love.

    2013-02-28 | 11:11:48

Kommentera inlägget här: