sandraalgotsson

bara sandra,

Inte sjuk!!!

Kategori: Allmänt

Nu är det faktiskt lite synd om mig. Daniel har åkt hem och jag känner mig riktigt sjuk .. förkyld, ont i huvudet och ont i ögonen. hoppas det går över till imorgon för hinner inte bli sjuk nu. Ska jobba imorgon och känner jag mig såhär dålig imorgon så kommer det nog inte gå. Hoppas jag blir frisk!

Har annars haft en väldigt mysig helg med världens bästa daniel iallafall!
Imorgon är det Lucia redan, helt galet vad snabbt dagarna går! Skönt att jag nästan är klar med mina julklappar ! Har några få kvar men det ska jag nog hinna med!
Längtar redan till helgen, då ska jag nämligen till Daniel, längdskidor, bastu hoppas jag och jul på liseberg! Ska bli helt underbart!

Nu ska jag kura ihop mig här i soffan och hoppas att mina förkyldning försvinner snart!



Vad jag är glad att jag har dig!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    krya på dig :)

    2010-12-12 | 23:35:52

Kommentera inlägget här: