sandraalgotsson

bara sandra,

sista måndagen i september.

Kategori: Allmänt

Blir ett snabbt inlägg idag! För jag ska nämligen åka till mormor alldels strax tillsammans med mamma!

Har hunnit med en hel del redan denna dag! Blev en morgonpromenad på 50 minuter idag! Riktigt härligt, jätteskön luft ute och solen tittade fram några gånger!
Hem och äta frukost! Mums! Var jättehungrig efterpromenaden!

Mamma kom och hämtade mig tolv ungefär och så åkte vi vidare på gymmet och körde cx work! Var riktigt tufft idag, har sån fruktansvärd träningsvärk från gårdagens träning! Svettades jättemycket men skönt var det!
Nu har jag duschat och smörjt in mig. Och ska börja sminka mig nu. Bråttom bråttom! Sen åker jag och mamma till mormor och spenderar resten av dagen där! Mysigt värre!
Mormor ska servera fisk idag! Ska bli jättegott som Mat Tina brukar säga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: